اس ام اس عاشقانه جدید فاز بالا 2013

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه  !

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !
______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________
به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

______________________

اس ام اس عاشقانه

______________________

افسار دلم دست خدا بود چنین شد  / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد    ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس فاز بالا ، ،

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1398 ا 21:8 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه